آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1347- 18 جولای 2023، 00:10 نیمه شب

| سه شنبه, ۱۸ جولای ۲۰۲۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ

داشتم تو اینستا میچرخیدم، رسیدم به پیج مج.تب.ی شک.و.ری

نمیدونم چی شد که رفتم سراغ پادکستش.

الان تو این لحظه دارم اپیزود اول رادیو ر.ا.ه رو گوش میدم و فقط بگم ساچ عه واو!!!

حتی اگه اون یه جمله ای رو که نیاز بود یکی بهم بگه رو از این پادکست شنیدم، ممنون آقای شکو.ری هستم!

 

"بپذیرید که او مرا دوست ندارد"

  • ۲۳/۰۷/۱۸

نظرات  (۳)

سلام آسمان جان

خوبی؟

اوضاع احوال خوبه؟

پیشنهاد می کنیش؟

پاسخ:
سلام نبکا جان
ممنونم
آره خیلی. مخصوصا تو این حال و هوای این روزای من خیلی به جانم چسبید!

بعضی ادمها ممکنه اینجوری باشن ک خودشون جلو نیان ولی بقیه رو هم نذارن جلو بیاد و ممکنه ع ب شما در مورد الف دروغ گفته باشه و اون اصن با کسی نباشه 

پاسخ:
مینا من خیلی به ع اعتماد دارم و اصلا احتمال نمیدم همچین چیزی رو بهم دروغ بگه. نهایتش نمیگه و پنهان میکنه
تازه اون خودش دوس دختر داره و همه روابطشو من میدونم

مجتبی شکوری محشره من چندبار تو کتاب باز دیدمش و نشستم پای حرفاش بعد یه بار سرچ کردم پادکستاشو با هزار توی آگاهی شروع کردم که به نظرم بهترین اپیزودش بود. جالبه الان قسمتای کتاب بازشم گذاشته رو سری پادکستاش. 

پاسخ:
من فک میکردم از این الکیاس که ملت گندش میکنن
خیلی پای حرفاش ننشستم ولی واقعا راست میگم که ژلوفن اگه آدم بود میشد ایشون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">