آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1348

| سه شنبه, ۱۸ جولای ۲۰۲۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ

سه شنبه، 18 جولای 12:11 ظهر

 

دیروز صب رفتم دانشگاه

تا عصری نشستم به نمره دادن ریپورتا

هنوزم 10 تایی مونده

لامصبا خیلی وقت گیرن

عصری ع گیر داد که بیا حرف بزنیم راجع به این موضوع

گفتم حوصله ندارم

گفت من فک میکنم اگه بابت فلان چیز ازم ناراحتی باید باهات حرف بزنم

گفتم دقیقا همینطوره اما نمیخوام الان راجع بهش حرف بزنم

اما دیگه با اصرار نشستیم و کمی توضیح داد و من هیچی نگفتم جز باشه

دیگه واقعا حال و حوصله بحث رو نداشتم

دیگه تا 9 موندم دانشگاه و کار کردم و اومدم خونه خورشت بادمجون گذاشتم

الانم که 12 ظهر شده میخوام تازه بشینم رو ارائه فردام کار کنم

استاد ازم خواست سر کلاسش ارائه بدم

 

تصمیم دارم از این به بعد دیگه واسه آدما صد خودمو نذارم

همین دیگه

  • ۲۳/۰۷/۱۸

نظرات  (۳)

 به نتیجه گیری امروز من رسیدی توام

پاسخ:
عه آرههه دقیقا!

من ۱۰۰۰ باربه خودم  گفتم خرء ۱۰۰ تو نذار....آخرین بارم هفته پیش!😁

مثلن از اونجایی که کرمء سرچ کردن دارم کافیء تو محل کار یه چی بپرسن بابد برم تا تهشو درنیارم ول کن نیستم و این همیشه خوب نیست. دیگرام متوقع میشن و آدم از کارش می مونه و ممکنء ناخودآگاه آدم حس کنه حق داره تو همه مسائل نظر بده.

 

پاسخ:
آره آدم باید حواسش باشه
مثلا من برای ع همیشه 100 خودمو گذاشتم. اما توی این ماجرا بهم چند بار ثابت شد که باید یکمی شل تر بگیرم. اصلا خودشم بهم گفت من که برات نمیمونم که 
اون کاری رو کن که دوست داری

خوبه که حوصله شنیدن حرف هاش رو داشتی

پاسخ:
حقیقتش این که فک کرد بابت چی ممکنه ناراحت شده باشم و درستم بود برام ارزش داشت. 
دیگه بخاطر همین چیزاس که دوستیا میمونه و از بین نمیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">