آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1365 تراپی

| سه شنبه, ۱۵ آگوست ۲۰۲۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

امروز با تراپیستم رفتیم به دوران کودکیم و با تکنیک صندلی خالی در مورد نیاز به دلبستگی ایمن حرف زدیم

من رو برد به روزی که توی م هدکودک گریه میکردم که مامانم‌ میخوام و تنها افتادم و تعلق به هیچ جمعی ندارم و ازم خواست با کمک آسمان بالغم با آسمان کودکم حرف بزنم و راضیش کنم که بره توی جمع و با بچه ها خوش بگذرونه تا مامانشم بیاد دنبالش

خیلی عجیب بود اما تموم اون حسا و حرفای کودکیم رو الانم دارم

خیلی خیلی جالب بود

قرار شد در مورد نیاز به تفریح و ابرازگری هیجانی هم این تکنیک رو به کار ببریم

حالا در مورد تفریح باید خودم هم فکر کنم اما ر مورد ابراز هیجان گفت حالا حالاها کار داریم

برم به خواهرم بگم پولشو بریزه

  • ۲۳/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">