آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1379

| سه شنبه, ۵ سپتامبر ۲۰۲۳، ۱۰:۳۳ ق.ظ

دیشب خواب دیدم بهم مسج صب بخیر داده

و گس وات؟

امروز صب بهم صب بخیر داد 😁😁😁

من دیگه nmt بخدا!

الان اگه نین بود مسخرم میکرد میگفت نه بابا صب پا میشه اول یه دور به همه صب بخیر میگه بعد میره سر کارش :))))

 

****

دیشب عکسمونو براش فرستادم گفت یو آر د کیوتست این د فوتو. گفتم مرسی یو لوک گود توووو

خدایا انگلیسی ارتباط برقرار کردن سخته. ولی خب نمیتونم بگم یه مانعه. این خیلی عجیبه که با همه سختیهاش ارتباط شکل میگیره

و احساس به وجود میاد🥰

 

  • ۲۳/۰۹/۰۵

نظرات  (۳)

وویی من دلم غششش

 

آسمان امروز با یه خانم جوان اسپانیایی آشنا شدم . همش یاد تو بودم :)

پاسخ:
عزیزم ^_^

هی میخواستم کامنت بذارم هی وقت نمیشد و حالا شد:))

یادته بهت گفتم اینجا کیس زیاد هست میگفتی نه؟! حالا به من ایمان بیار:))

وایت و غیر وایت زیاد هست 

از پست های قبلیت که گفتی لاتین هست و ایندیجنس. اینا پسرای مهربونی دارن و بگیر هم هستن :))

ظاهرش هم شکل اوناس یا فرق میکنه ؟

با همین فرمون برو جلو ببینیم چه میکنی :))

 

پاسخ:
آره یادمه
ولی میدونی؟ هنوز زوده در مورد این چیزا فک کردن. هر چند من فک میکنم :)))) ولی خب نمیخوام زود وابسته بشم که شدم :))))
نه ایندجینس نیست، لاتینه. کانادایی نیستش اصن
ولی آره قیافش تقریبا شبیه اوناس ولی من خوشم میاد :)
فعلا دارم میرم جلو ببینم چی پیش میاد. ایشالا که خیره!

خیلی برات خوشحالم

پاسخ:
مرسی مینو جونم ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">