آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1380

| چهارشنبه, ۶ سپتامبر ۲۰۲۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ

آخیش... تنظیمات تاریخ وبلاگ رو تغییر دادم و دیگه برای اینکه بفهمم کی چی نوشتم نیاز نیست اول همه نوشته هام تاریخ و ساعت بذارم و تازه کلی وقتا هم یادم بره!

امروز صب از کلینیک دندونپزشکی زنگ زدن. برداشتم گفتم الو سلام. گفت هااای. امروز وقت داشتی میای؟ گفتم اوووو اصلا یادم نبود. خدا پدرتو بیامرزه! دیگه هیچی ساعت 12 ناهار خوردم و رفتم که یک نوبت داشتم. کلینینگ انجام دادم و کلی هم خانم دکتر سیاهپوست شوخی کرد باهام و خندید. هی میگفت تو چون سینگلی و بچه نداری و کسی نیست سلف استیمتو خراب کنه 22 ساله موندی و نو وی تو 31 سالت باشه و خیلی کوچولویی و این حرفا. بعد میگفت یو آر سو بریو که تنهایی مهاجرت کردی و این داستانا. خودش هم از آفریقا اومده بود و داشت باهام در مورد بک گراندی که داشتیم و هایجین ضعیف و این چیزا همدردی میکرد.

انی ویز... بعد از اونجا سریع اومدم خونه و نماز خوندم. با هودی و لگ :)) بعدشم ساندویچ ساز رو برداشتم بردم والمارت پس بدم. گفتم یه پتو هم همونجا بخرم. اما پتوش دیدم از آمازون گرونتر بود. دیگه یه خورده سیب زمینی و خوراکی خریدم و اومدم خونه. ساعت 6 اینا رسیدم و یه کوچولو از پیتزای آماده حاضر کردم با دوغی که از والمارت گرفتم خوردم و چای دم کردم و اومدم تو اتاقم خوابم برد چه خوابی! ساعت 9 اینا بود پاشدم دیدم چاییه پوکیده قشنگ. همخونه زیرشو خاموش کرده بود. اما دیگه دیدم قابل خوردن نیس. یکی دیگه دم کردم و اومدم نشستم پتو اردر بدم. من نمیدونم کامفورتر چیه. تا جایی که میدونم duvet میشد لحاف ولی دیگه هرچی سرچ کردم توی آمازون واسم کامفورتر آورد منم بعد از تعللهای فراوان و دقیقا دو ساعت بالا پایین کردن آخرش یکی از همونا سفارش دادم. چون که سفید ساده بود یه روکش دووت سایز UK King هم اردر دادم که از هر طرف 15 سانت بزرگتره. شاید آب بره. شایدم فیت شه. اگه نشد پسش میدم به هر حال...

دیگه چی؟ بعد از صب تا الان هیچ خبری از این پسر نشده. نمیدونم واقعا ما چیه رابطمون؟ چرا صب بخیر گفت؟ چرا دیگه هیچی نگفت؟ 

خب من وابسته میشم لاناتی!

کاش امشب بهم مسج بده. قرار بود از هاپوش فیلم بفرسته برام :\

 

  • ۲۳/۰۹/۰۶

نظرات  (۱)

درسته همون کامفورتر

من یکی پارسال خریدم تو تخفیف 30 دلار

از نظر گرما همون کار لحاف رو حتی میکنه ولی خیلی سبک تره عین کاپشن کلمبیا میمونه که سلکه بهش نمیاد ولی کاراییش زیاده توش عایقه 

البته بستگی داره چه مدلی بگیری یه مدلش هست خیلیییی گرمه درحدی که زیرش عرق میکنی موقع خواب من اون متوسطه رو گرفتم 

پاسخ:
من چون خیلی گرمایی ام نمیخوام زیاد داغ کنم. الانا که هیتر روشن نیس خونه خیلی سرده و یه وقتا تو ژانویه که شدیدا سرد میشه هوا نیازه. وگرنه من دو تا زمستون رو با پتو مسافرتی سر کردم. بس که توی خونه گرمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">