آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1381

| چهارشنبه, ۶ سپتامبر ۲۰۲۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ

یعنی این اورتینکینگ پدر منو در آورده

امروز صبح هم بهم صبح بخیر داد

دیشب یه عکس از خودم استوری کردم و برام ریپلای زد نوشت "اسمی که برام گذاشته" زیبا. البته به اسپنیش نوشت و من زدم ترنزلیت تا بفهمم چی گفته.

و من به چی فک میکنم؟
نکنه عیب و ایرادی داره که کسی باهاش دوست نشده و من خل و چل همینجوری زارتی دارم دلمو میدم دستش؟

خب اگه مشکلی نداره چرا تنها مونده؟

چل شدم به خدا!

دیروز واسش یه پلنر خریدم نمیدونم عکسشو براش بفرستم یا نه

  • ۲۳/۰۹/۰۶

نظرات  (۳)

عزیزم به حست اطمینان کن برو جلو بشناس طرفتو دل دادن و دل شکسته شدن هم یه بخشی از پروسه رشد هستش

به چیزایی که واقعا میتونن خط قرمزت باشن توجه کن که ممکنه بعدا که دلت زیادی گیرش شد چشمات اونا رو نبینه

من نمیدونم این رابطه تا کجاها میتونه پیش بره ولی به عنوان یه دختری که سالها پیش این روزامو زندگی کردم یادمه یکی از دوستام بهم گفت وقتی میخوای شریک زندگیتو انتخاب کنی حتما به این بعدش که آیا پدر خوبی هم خواهد بود فک کن شاید اون موقع خیلی این حرف برام پر رنگ نبود ولی الان که مادرم میبینم قشنگ باید این فاکتور رو هم رده با فاکتورای خودمون در نظر بگیریم چون به هر حال برای بچه های آیندمونم داریم تصمیم میگیریم

نظر نخواستیا 😁 ولی من پر حرفیم اومد😘

فارغ از نتیجه لذت ببر از این روزا. حتی اگه به جایی که باید نرسیدین همین درد نرسیدن هم حتما برات چیزایی داره که یاد بگیری و بعدها از تجربش لذت ببری

پاسخ:
اتفاقا نظر شما خیلی برام ارزشمنده
میدونی، من اولش هی گفتم هیچی نیست و ازش خوشم نمیاد و با دید این که یه تجربه بشه رفتم جلو. حتی دوستام نمک میریختن میگفتم به خدا هنوز ازش خوشم نیومده
اما همینطور که کم کم رفتیم جلو از شخصیت و رفتاراش داره خوشم میاد
و خب اونم داره یواش یواش یه قدمایی برمیداره و همش اینطور نیس که من بخواد خوشم اومده باشه. اون هر سری یه سری تایید و تعریف ریز داشت و الانم همش حرفای تعریف دار میزنه. هر چند کم و یواش. فک کنم اقتضای سنشه :)) دیگه از اون شور و هیجان جوانی افتاده طفلی
امیدوارم تجربه مثبتی باشه برام. واقعا حال شکست ندارم و اینه که میترسوندم و هی محتاط ترم میکنه!

می دونی این حرفم تعریف از خودمء ولی خب در راستای حرفت بگم منم گاهی میگم خیلی از پسرا نمیان جلو میگن خب این با این همه خوبی چه جوری تا الان تنها مونده لابد عیب و ایرادی داره ما نمی دونیم😄

فکر کنم تو ایران پسرای خوبو زود رو هوا می زنن😁تو کشور اونا برعکسء🤣

کاشکی یه جوری شه بشه آدمء امنت. دیگه تو این سن و سال آدم نای شکست پکست نداره.

 

پاسخ:
راس میگی سامانتا این میتونه دو طرفه هم باشه واقعا. تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم :))))
یکی از دوستام همیشه بهم میگه تو خیلی خوبی و دختر خوبی هستی و هیشکی به خودش جرات نمیده که بیاد جلو و تو رو بخواد به بازی بگیره. جدی تعریف نیست و این دقیقا جمله ایه که دوستم چند باری بهم گفت
شاید شاید :))) کاش اینطور باشه :))
مرسی. امیدوارم. در واقع آدم امنی به نظر میاد.
تو چرا وبلاگ نداری؟ اینقدر منو میفهمی دوست دارم بخونمت :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دقیقن دوستت درست میگه. 

آره من هیچ وقت به این فکر نکردم وبلاگ داشته باشم....همیشه بقیه رو فالو کردم. می دونی از اینکه از خودم حرف بزنم تو فضای غریبه فوبیا دارم.

من یوزر تلگرامم رو برات می ذارم. می دونم احتمال اینکه نخوای هرگز پیام بدی زیاد باشه. ولی به هر حال میذارم. *********

امیدوارم یوزر گذاشتنم باعث نشه حس کنی من می خوام وارد حریم امنت بشم. چون خودمم اصولن مردم گریزم😁

پاسخ:
میدونم چی میگی!
مرسی بابت تلگرام. تو خیلی خوب شناختی منو از لحاظ مردم گریزی :دی ولی مرسی به هر حال :-* 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">