آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1383

| يكشنبه, ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

جمعه میتینگ داشتم. استاد پنجشنبه ایمیل زد که فردا سر امتحانم و میشه به جاش ایمیل بزنی آپدیت کنیم؟ گفتم آره دیوونه

جمعه صبح زود با همخونه پاشدیم بریم تا آخرین صبونه ویک آو ولکام رو بگیریم. ساعت 8 دانشگاه بودیم و یه چند تا پنکیک و کافی دادن بهمون. نشستیم خوردیم. بعدش من رفتم آفیسم و سعی کردم یه اوتلاین واسه پیپر بعدی حاضر کنم. یعنی کل هفته رو چرخ چرخ زدم و صبح جمعه نشستم به انجام کاری و تولید محتوایی برای استاد. خدایی ریدم!

بعد اون وسطا هی رفتم تلفن و با بابا کلی حرف زدم. شاید یه ساعتی حرف زدیم. مامان خونه نبود و راحت میشد حرفای خصوصی زد.

امروز این پسر بهم صب بخیر نداده هنوز

نمیدونم میده یا نه

دیروز صب من دادم و خیلی دیر جواب داد

گفتش داشتم ویدیو گیم بازی میکردم و عکس تلویزیونشونو برام فرستاد

کلا یه گریتینگی صبا داریم و میره تا فردا صبحش

که حالا امروز صبحم خبری ازش نشده

شنبه قرار بود با میم شین بریم بیرون. قرار بود بریم باربکیو اما برنامه بهم خورد

گفتم شنبه ببینمت و اینا که دیدم شنبه صب مسج داد که بیا خونه الف2 اینا دور هم باشیم. خود الف هم بهم مسج داد و دعوت به عمل آورد

به عین گفتم زمان انتقام فرا رسیده که دعوتشو قبول نکنم. اما قبول کردم و ظهر دیگه جوری حاضر شدم که برم سر کار

لباسای سر کارمو پوشیدم و موهامم درست کردم و آرایش کردم و رفتم خونشون

البته قبلش رفتم یه چیز خوشمزه هم خریدم

دیگه ناهار اونجا بودیم و یکمی نشستیم و حرف زدیم و اونام که همش بازی کردن و موقع کارم پاشدیم اومدیم از خونشون

شب هم که تا ساعت 10:30 اینا سر کار بودم

امروزم سر کارم

هیچی دیگه. همین

هنوزم مسج نداده

نمیدونم الان صب بخیر بگم بهش یا بمونم دیرتر بگم هوز یور ساندی؟ 

پ.ن: فک کنم این دوست عزیز خارجیمون هم دیگه منو گردن نمیگیره

نمیدونم چرا دیگه جواب نمیده :))))))))

  • ۲۳/۰۹/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">