آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۳۸۶ هو ایتس گوعینگ

| جمعه, ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳، ۱۲:۳۹ ق.ظ

داشتم مرور میکردم که چگونه میگذره

تو تمام این مدت هر روز یکبار از هم خبر گرفتیم

تقریبا به نظرم آدم سرعتی و خیلی ابرازگری در رابطه نباشه

شاید هم چون کارش مشخص نیس دوست نداره از راه دور من رو هوایی کنه

ولی همون روزی یه بار به هم مسج میدیم

یه روزایی اون، یه روزایی من،

یه وقتا صبحها، یه وقتا عصر

خلاصه داشتم واتسپمو میدیدم که هر روز یه تایمی یه مسجی رفته اومده

اونم نه چت طولانی، در حد چطوری و همه چی خوبه و این حرفا

امروزم دم ظهر مسج داد که روز خوبی داشته باشی

وقتی جوابشو دادم و انلاین بودم اومد و باز نوشت

یکم نوشت و پاک کرد و گفت آی میس یو

به نظرم خجالتی اومد

گفتم منم همینطور

گفت برات کلی گیفت خریدم از بازارای محلیمون و این حرفا

منم ذوق و تشکر کردم

گفت سه چهار هفته دیگه ممکنه بیاد

گفتم امیدوارم به زودی ببینمت

پریروز با مشاورم حرف زدیم نمیدونم نوشتم یا نه 

ولی تشویقم کرد که بدون پیش داوری و قضاوت از روی تجربیات قبلی یا لجبازی باهاش رفتار کنم

و این که ارزش این رو داره که من مسج بدم بهش

گفت شاید سرش شلوغه

شاید درگیره

شاید فک میکنه مسجش اذیتت میکنه

به هر حال من شعی میکنم نایس باشم

هیچی دیگه فقط خواستم بگم همه چیز خیلی آروم در جریانه

تا بیاد ببینیم چطور پیش میره

  • ۲۳/۰۹/۱۵

نظرات  (۱)

روز جمعه مون رو ساختیییییی.....ایول.

کلن با حرفات موافقم. حالا علاوه بر خودت یه جماعتیم اینجا منتظرن تا ببین ۳-۴ هفته دیگه چه سوغاتی هایی می گیری🤩

پاسخ:
عاشقتم یعنیا
اینقدر ذوق داری برام مگه میتونم ننویسم از همه اتفاقام؟😁😁😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">