آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1387 شنبه

| شنبه, ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۳، ۰۹:۰۸ ب.ظ

امروز هنوز به هم مسج ندادیم

دیروز ولی ظهر بهم مسج داد و یه کمی حرفای بامزه زدیم

یادم اومد. دیروز لب بودم. ظهر رفتم تا ساعت 4 اینا یه جا کار داشتم

بعدش رفتم آفیس ناهار خوردم

بعدش جیم

بعدشم خونه

اومدم دوش اینا گرفتم بعدش با الفی و شوورش رفتیم شام بیرون

شاورما خوردیم و برگشتیم من لالا

صبح ساعت 8 اینا پاشدم

صبونه خوردم

یکمی اتاقمو مرتب کردم

12 رفتم آفیس

اضافه شام دیشبمو بردم بخورم

یکمی توی آفیس وقتمو تلف کردم

بعدش اینستامو پاک کردم

امروز دو بار اینستامو پاک کرد

اوف بر من

یکبارم الان نصب کردم دیدم توش نریدن برام دوباره پاکش کردم

نشستم یکمی با خودم برنامه ریزی کردم

یه کمی هم فرمای اسکالرشیپا رو پر کردم

فقط باید یه پروپوزال بنویسم که نمیدونم چی بنویسم

باید پروپوزالای قبلیمونو بخونم

و برنامه دارم که درس بخونم

چرا آدم نمیشم من؟

اومدم خونه ساعت 4 

خیلی خوابم میومد

سوار اتوبوس اشتباهی شدم

رفتم یه مسیر دیگه

شکر خدا دم آفیس پیاده شدم و یه دوچرخه دیدم

با همون دوچرخه هه برگشتم خونه

10 دقیقه ای

اومدم یکمی دراز کشیدم

یه چای خوردم

لباسا رو بردیم لاندری و پهن کردم

نشستم ابروهامو برداشتم

قیافم خیلی تکراری شده بود

و دوستم نون با دوس پسرش اومدن خونم چای دادم خوردن و رفتن

ژل ابرو خریده بود برام یه خورده زد

و الان از قیافم خیلی راضی ام

دلم میخواد بخرمش

ولی این خیلی گرونه

شایدم خریدم حالا

الانم که اومدم درس بخونم گرسنمه

چرا خب...

فارست رو هم روشن کردم

نمیدونم

برم یه چیزی بخورم دیگه

هوس سالادم کردم

برم مرغ و سالاد بخورم

فردا صب میخوام برم جیم

ورزش کنم

ای خدا

امشب باید حتی اگه شده یه کلمه هم که شده درس بخونم

دلم میخواد فیلم هم ببینم

خیلی هم دوست دارم سه شنبه اوپنهایمر رو برم

به یکی از دوستام مسج بدم ببینم میان

اگه نیومدن شاید تنهایی رفتم

سه ساعت!

 

  • ۲۳/۰۹/۱۶

نظرات  (۱)

من عااااااشق شاورمام...خیلی خوبء

من اینستاگرام ندارم و یکسره در تلگرام ولم😁

سه ساعت خیلیء باید وسطش آنتراک بدن آدم یه دست شویی بره حداقل😅

پاسخ:
آره یه چیزیه که به ذائقه ما نزدیکه خیلی
منم علاوه بر اینستا، توی تلگرام و وبلاگ و جدیدا توییتر ولم :|
موافقم باهات :)) باید یه 15 دقیقه پیام بازرگانی پخش کنن حداقل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">