آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1391 اینویزلاین

| دوشنبه, ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ

رفتم اینویزلاینامو گرفتم

در واقع اولین تری هاش رو

و گذاشتن و برداشتنش هم تمرین کردم و یاد گرفتم

در واقع به اون سختی که توی ویدیوهاش میگفتن اصلا نبود

ناهارمو خورده بودم به خیال این که هیچی نمیتونم بخورم تا شب دیگه

اما وقتی برگشتم یه شیرموز پروتئینی زدم بر بدن تا گشنم نشه و الان هم تو راه دانشگاهم

ساعت سه بعد از ظهره و من تازه دارم میرم یونی

اگه خونه میموندم همش باید یا چیز میخوردم یا دندونامو انگول میکردم

پس برم افیس حداقل دو کلمه درس بخونم و مقاله بنویسم

فعلا همین تا بعدا

اپدیت ساعت هفت و بیست دیقه عصر: دهنم داره آسفالت میشه 

چطور یک سال تحملش کنم اینو

اومدم پیتزا بخرم تا به این بهانه یکمی درشون بیارم :(

  • ۲۳/۰۹/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">