آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1394 روز چهارمش

| پنجشنبه, ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳، ۰۵:۰۳ ب.ظ

خب الان یکم راحت تره ولی در کل زندگی سخته

دیگه نمیتونم راحت هر وقت دلم خواست هر چیزی رو بخورم

هی باید مسواک بزنم پس در نتیجه تصمیم میگیرم نخورم یا وعده های اصلی رو مفصل تر بخورم

نمیدونم خوبه یا بد اما امیدوارم وزن کم نکنم

امروز جیم نرفتم تا یکم کار کنم برای فردا

فردا بعد از دانشگاه میرم

از این پسر هم دو روزه که خبر ندارم

گفتم دیگه چقدر من هی مسج بدم

سه شنبه صبح دانشگاه رفتنی بهش مسج دادم و دیگه هیچ خبری ازش ندارم تا الان

نمیدونم دیگه زورکی که نمیشه که

اونم اونجا رفته خونه پیش فک و فامیلاش حالا معلوم نیس کی بیاد

پس در نتیجه لیو یور لایف

از ته دلم امیدوارم که دندونام نتیجه خوبی در پی داشته باشه و همه چیز راحت و خوب و خوش پیش بره

امروز برگشتنی رفتم اون بیکریه و یه باگت قهوه و یه اسلایس کیک موکا خریدم

خیلی گرون بود لعنتی

ولی باید همه کیکهاش رو امتحان کنم

چیزکیکهاش هم فوق العاده بود

نون رو خوردم با چای و کیک رو گذاشتم دیرتر کمی امتحان کنم و بعدش صبونه فردا با چایم بخورم

  • ۲۳/۰۹/۲۱

نظرات  (۱)

سلام آسمان جان

نمیشه موقع خوردن درشون بیاری؟

کیک موکا خوشمزه بود؟

اگر فر یا ماکروفر داری خودت هم می تونی کیک درست کنی

پاسخ:
سلام نبکا جان
چرا. دقیقا باید موقع خوردن درشون بیارم
کیک موکا بد نبود ولی چیز خارق العاده ای هم نبود که بگم واو بازم میگیرمش حتما. چیزکیکه خیلی قوی تر بود ;)
آره جفتشو دارم ولی همزن ندارم :)))))
البته با پودر کیک چند باری درست کردم ولی چون یه نفرم خب زیادمه یه کیک کامل. شایدم باید موادشو کم کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">