آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1396 غرغرو

| سه شنبه, ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

حوصله ندارم

بی حوصله ترینم

و کلی کار دارم

و کانم گشاده

شت تو همه چی

این کش هم بستم به دندونام

با اون الاینر 

نمیتونم با دل خوش چیزی بخورم

شت شت شت

تازه یه هفته شده

دکتر امروز گفت فقط بیست هفته مونده

دستشو از دهنم در آوردم گفتم چجوری حساب کردی که شد بیست هفته؟

۳۱ تری دادی بهم هر کدومشم دو هفته باید بمونه. اونوقت میشه ۶۱ هفته

گفت راس میگی خواستم بهت انگیزه بدم

گفتم نده 

میشه یک سال و سه ماه

یعنی تقریبا دسامبر سال بعد ۲۰۲۴ تموم میشه

و تازه اون موقع باید ریتینر رو شروع کنم

خدااااا

کاش راحت و خوب پیش بره

من دیگه به احساساتم توجهی نمیکنم چون میدونم خیلی خل و چل و احمقم

مثلا این که الان دلم برای این پسر تنگ شده و این قدر به فکرشم

کاش ایرانی بود یا بیشتر میشناختمش

الان اصلا نمیدونم هدفش از ارتباط با من چیه و اصن سبک رابطه و زندگیش چجوریه

اصلنم قابل حدس زدن نیس

و اصن نمیدونم چی میشه و چجوری پیش میره

کاش میدونستم چه مدلیه

کلی فیسبوکشو استاک کردم و کلی عکساشو شخم زدم

هیچ چیز مشکوکی پیدا نکردم

از سال ۲۰۰۸ اینا عکس داشت تا الان

چه میدونم این مغز من چقدر ظرفیت داره مگه هر بار درگیر یکی میشه

الانم این

اونوقت میگم ریسرچ چرا گیره

باید پریودم بشم خدااااا

صب زود میرم افیس درس بخونم

فردا هشت ساعت کار میکنم خدا کمک

کاش این ماه پریود بدون درد داشته باشم کارام مختل نشه 

خدایا کمک هلپ النجاة...

  • ۲۳/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">