آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1401 خستم به خدا

| چهارشنبه, ۴ اکتبر ۲۰۲۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

خدایا دارم میرینم به خودم

چشم رو هم میذاری جمعه شده و موعد میتینگ و هیچی از پیش نرفته

این سومین هفته هست که روی همین جای مقاله گیر کردم و هیچ چیزی رو جلو نبردم

این هفته تی ای خیلی انرژیم رو گرفت

فقط 2-3 ساعته اما نمیدونم چرا اینقدر انرژیم رو میگیره

فردا شب این پسر برمیگرده

ذهنم مغشوشه خیلی

الان به خودم گفتم هر شرو وری به ذهنم میاد اضافه کنم به مقاله فقط یه چیزی بیاد دستم ای خدا

خدایا کمک کن دیگه چرا کمک نمیکنی؟ فقط بلدی فکرای آشفته بندازی تو کلم بدون هیچ جوابی؟

 ای باباااا داری اذیت میکنی به خدا

مرغ گذاشتم روی گاز بپزه برای ناهار فردا و پس فردا

شایدم شام

زرشک هم گذاشتم اما نپختمش

با این وضعیت دندونام

خدا کنه این دندونا باهام خوب راه بیاد

اذیت نکنه

هیچی هم نمیتونم بخورم اینقدر درآوردن این الاینرا سخته

دارم باز آب میرم

  • ۲۳/۱۰/۰۴

نظرات  (۳)

  • یاسمن گلی :)
  • دندون درد واقعا چیز بدیه . سر فرصت حتما به یه دکتر نشونش بده.

    پاسخ:
    دکتری نیس متاسفانه

    امیدوارم مقاله زود و به خوبی و خوشی تموم شه.خداییی کار خیلی سختیه آسمان جان

    کاش دندونها هم دیگه اذیت نکنه.

    ببین خیلی حق داری

    ترکیب این دو تا خیلی نوبره

    پاسخ:
    نبکا🥹
    نیاز داشتم یکی بهم بگه حق داری
    مرسی که اینو گفتی🥹🥹🥹
  • یاسمن گلی :)
  • اِ چرا اخه؟ مگه جایی زندگی میکنی که در دسترس نیست؟

    پاسخ:
    نه مربوط به ارتودنسیه
    طبیعیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">