آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1404 سه شنبه

| چهارشنبه, ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳، ۰۹:۴۰ ق.ظ

دیروز سه شنبه بود و رفتم دانشگاه

سر صب دم در آفیس این پسر رو دیدم میخواس با یه دوستش بیاد تو آفیسمون فقط سلام گفتیم

نمیدونم چرا تو دانشگاه سختم بود باهاش مث بیرون صمیمی باشم

روز قبلشم بهش ظهری مسج دادم جوابمو 6 ساعت بعدش داد

گفت دوستش اومده دیدنش 

حالا نمیدونم

ولی وقتی جواب داد یکمی ازم پرسید روزت چطور بود و اینا

وقتایی که میخواد از دلم دربیاره میگه "How was your day" فک کنم :))

دیگه یه بارم سر ظهر دم در دستشویی دیدمش و یه چند جمله ای باهام حرف زد

عصری بهش مسج دادم که کجایی. گفت دارم دوستمو تو جیم تشویق میکنم. مسابقه داره. گفتم کی میری خونه و کی میخوابی؟ گفت 11

گفتم میخواستم ببینمت. بریم یه قدم بزنیم؟ که گفت آره ساعت 10 قرار شد بریم

من سریع اومدم خونه و شام خوردم و ناهار فردامو آماده کردم و نماز خوندم

داشتم حاضر میشدم که 9:40 مسج داد که من تازه رسیدم خونه خیلی خسته و گشنه ام میشه فردا بریم؟

دیگه منم گفتم باشه و اشکالی نداره و باز پرسید how was your day

یه چت خیلی کوچولو کردیم و دیگه همین

راستش یه خورده خورد تو ذوقم. اما از طرفی هم اولش خودم بهش گفتم اگه خسته نبودی بریم 

خب وسط هفته بود و من فک میکنم نباید انتظار داشته باشم که کسی انرژیشو بذاره برای قدم زدن آخر شب

اما از طرفی هم میگم میتونس از تشویق کردن دوستش توی جیم زودتر دربیاد تا بتونه با من بیاد

نمیدونم بعد از یه ماه اومده و شاید اونجا داشت با دوستاش دیداری تازه میکرد و نشد

میترسم فقط از شدت نایس بودنم یه مهرطلب داغون نشم و از اونور بوم نیفتم

میدونی؟ منظورم اینه نمیدونم تا کجا باید بهم برنخوره و از کجا باید نایس بودن رو بذارم کنار

حتی یه وقتا فک میکنم نکنه نباید بهش گل میدادم. نکنه این کارم نشونه بدی باشه و منو یه آدم آویزون جلوه بده

یادم باشه در این مورد با مشاورم حتما حرف بزنم

مثل همیشه از نظرات گرم و کارشناسانه شما هم استقبال میشه ^_^ بوس به کلتون

  • ۲۳/۱۰/۱۱

نظرات  (۴)

من فک کنم نطر ندم بهتره چون پرسونالی در این مدل استاتوسم بیشتر به سمتی هست که برداشت بد افراطی دارم و بیشتر فکرم میره سمت اینکه ناامید باشم از یارو و اینا 

پاسخ:
خودمم مدام فکرم به این سمت میره که تو فکر میکنی چیزیه
در صورتی که چیزی نیست
و برای اون یه دوستی معمولیه
اما هی اطرافیان میگن نه زر نزن
اینو باید تتو کنم رو کمرم

من خیلی حس بدی نگرفتم از اینا که تعریف کردی. البته می تونست نایس تر رفتار کنه ولی از اون ورم خودمو می ذارم جاش می بینم شاید خودمم بودم همین رفتارو داشتم.

خیلی ذهنت رو درگیر نکن. می دونی چیه ما ایرانی ها خیلی ذهن مونو درگیر روابط می کنیم که خب خیلی خوب نیست. منم مثل خودتما فکر نکنی دارم نصیحت می کنم😁منظور کلیم اینه خیلی هی مب خواهیم از رفتارای طرف مقابل مونو تجزیه تحلیل کنیم در صورتی که اون طرف به رفتارش مثل کارای روزانه عادیش نگاه می کنه.

بنابراین به نظرمو خیلی ذهن تو درگیر نکن و با مشاوره اتم صحبت کن که قطعن اون خیلی متبحرتر از همه ماست.

پاسخ:
نمیدونم والا
همش از ابعاد مختلف نگاه میکنم
این که وسط هفته نباید توقع داشته باشم برنامشو یهو برای من تغییر بده
یا این که حتی اونم حق داره رفتارا و ری اکشنای منو بسنجه
ولی خب شب بعدشم هیچ اشاره ای به این که بریم قدم بزنیم یا نه نکرد هم کمی منو ناامید کرد از خودش
آره باهاش حرف میزنم

سلام اسمان جان .اولا که چقد اسمت قشنگه اگه اسم واقعیت باشه البته.

خیلی دلم میخواد بدونم رشته ات چیه و چی میخونی و کدوم کشوری؟بعدشم یک گله چرا اینقد با فونت ریز می نویسی .کور شدیم به خدا . 

پاسخ:
سلام
ممنونم ولی اسم واقعیم نیست
دکترای یه رشته مهندسی میخونم
ای وای ببخشید! این دفعه سعی میکنم درشت تر بنویسم. تا حالا کسی اینو نگفته بود بهم

فکر کنم پست اخرم که در مورد خاطره ساختن هست بدردت بخوره .

اصلا نمیدونم چی شد که بعد از درج این پست به پیج شما برخوردم!!!

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">