آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1408 Mood

| دوشنبه, ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ

خب دیگه تقریبا تنها چیزی که بهش فکر میکنم اینه که مردم چجوری آدم خودشونو پیدا میکنن؟

کسی که از من خوشش میاد، من ازش خوشم نمیاد

و کسی که من ازش خوشم میاد، پا پس میکشه و ازم دوووور میشه

نمیدونم آیا ممکنه یه روزی برسه که من و کسی دوطرفه از هم خوشمون بیاد و کم کم احساسمون رو ببریم جلو و با شیبی یکسان به یه نقطه امن و متعادلی از نظر احساسی برسیم؟

امیدوارم که بتونم جواب مثبتی برای این سوالم، به زودی بگیرم...

یعنی یکی بیاد که بعدش بیام این پست رو بخونم و بهش ریپلای بزنم و بگم دیدی شد دختر؟ دیدی بیخودی عجله داشتی؟

#صبح ابری، طوری، خارجی.

  • ۲۳/۱۰/۱۶

نظرات  (۱)

آسمان من فکر میکنم ما ایرانی ها یه مقدار روحیه ی عشق و عاشقیمون بالاست در حالی که اینها به همینجوری با هم بیرون رفتن اینا عادت دارن و شاید واقعا منظور رمانتیکی نداشته بابت پیام دادن و سوغات آوردن . آدم میتونه این کارها رو برای یه دوست معمولی هم بکنه آخه .

بیخیال باش .

اگه واقعا مشتاق اون مدلی باشه میاد خودش میگه عین بچه ی آدم دیگه .

تو هم دیگه زندگیتو بکن و یه وایبی بهش نده انگار عجله دارمم بدوووو بیااا دوس پسرم شو :) چون اون این وایبو میگیره و دورتر میشه :)

 

بوس بهت

پاسخ:
آره واقعا اگه واقعا مشتاق اون مدلی باشه میاد خودش میگه عین بچه ی آدم ...
بوس بک :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">