آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1417 dream

| يكشنبه, ۲۹ اکتبر ۲۰۲۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیشب خواب دیدم اومدم ایران

جوجه بزرگتر از مدرسه اومد و من تو همین اتاقم خودم بودم. اومد بغلم و کلی بوس بوسیش کردم

کاش وقتی رفتم ایران بذاره همینقدر بوسش کنم

به رسم قدیممون پشت چشاش و ابروهاش و نوک دماغشو بوسیدم و اونم محکم بغلم کرد

درست مث وقتی که پیشش بودم

اما بزرگ شده بود

چقدر دلم برای بوسیدنش و بغل کردنش یه ذره شده

سکانس بعدش دیدم بابا اومده اینجا پیش من

با هم رفتیم سوپرمارکت خرید و بابا خواست حساب کنه دیدم پول ایران همراهش بود.

عزیزم... همونجا داشت با نرخ خودش تبدیل میکرد به ریال که به فروشنده ریال بده جاش. مثلا شد 19.45$ و بابا داشت حدودا 100 تومن میداد فروشنده

دلم رفت براش. 

گفتم بذار من کارت بکشم. گفت نه. گفتم بیخیال بابا حالا 5-10 دلار منو گدا نمیکنه که. تپ کردم کارتمو و اومدیم

فک کنم پنیر لیقوان خرید برای صبونه. با خیارشور

از همون چیزا که همیشه بهش میگفتم بخره

دلم برای اونم لک زده

که زنگ بزنم بگم داری میای فلان چیز رو بخر

آدم دلش واسه چه چیزا که تنگ نمیشه

چه چیزای کوچیکی که حسرت نمیشه

امیدوارم که همیشه تنش سالم باشه

میدونم خیلی زندگی براش سخت شده. ولی کاش خدا بهش کمک کنه

بابای مهربونم

  • ۲۳/۱۰/۲۹

نظرات  (۳)

امیدوارم بابای مهربونت انرژیش صد چندان بشه. می فهمم چه قدر روزای خاص در انتظارشء. دلش پر امید و توانش بی پایان باشه.

پاسخ:
مرسی مهربونم ❤

عزیزم باباها یه جور خاصی دوست داشتنی هستند، سلامت باشه همیشه بابات

پاسخ:
ممنونم
خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه ❤

دیدارها و بوس و بغل ها و شادی ها در بیداری و واقعیت و بزودی اتفاق بیفته ...

پاسخ:
مچکرم ❤ ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">