آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1427

| دوشنبه, ۴ دسامبر ۲۰۲۳، ۰۵:۱۰ ب.ظ

دلم مدادرنگی و آبرنگمو خواس

مدادرنگی فابزکاستل ۶۰ رنگ دیدم ۳۳$ دلم خواست بخرمش برای خودم ولی میگم نکنه استفاده نکنمش

تازه یه ۳۶ رنگ ایران دارم از ده سالگیم

هنوزم سالم و خوبه

دلم اون آسمان قدیمو خواست با همه خنزر پنزرا و آت آشغالایی که جمع میکرد!

  • ۲۳/۱۲/۰۴

نظرات  (۲)

همین الان اومدم تو پست قبلی کامنت بنویسم که کجایییییی عزیزم دقیقا کجایی😁 که بحمدالله دیدم ظاهر شدی هر چند ناقص😘

پاسخ:
آخی 😍 عزیزم
اینجا یکی به یاد من بوده 🥰 اصن اکلیلی شدم 
هستم همین دور و ور. مشغول سریال😄 حوصله نوشتن ندارم اینقدر که زندگی یکنواخت و حوصله سربره :))))))

اولا که خواهشا بیا بنویس، من هم هر روز میام بهت سر میزنم :) 

دوما دلار کانادا هست این یا آمریکا؟

پاسخ:
چشم حتما… اینقدر همه چی تکراری و دانشگاه-خونه-دانشگاهه که هی میگم چیشو بنویسم دیگه 😅
شما لطف داری زری جان
دلار کاناداس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">