آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۴۶۵ توالت خارجی

| دوشنبه, ۴ مارس ۲۰۲۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

امروز عصر دو بار رفتم دستشویی و به روش خشکشویی با خودم بطری نبردم

وقتی رسیدم خونه دچار چنان خارشی بودم که مستقیم پریدم زیر دوش

چرا من نمیتونم با دستشویی خشک کنار بیام آخه؟ این همه میلیاردها انسان در جهان خودشونو نمیشورن. چرا من نباید بتونم خب؟

  • ۲۴/۰۳/۰۴

نظرات  (۳)

با گزینه نمناک کردن دستمال توالت هم کارت راه نمیافته؟ :)) 

 

ببینم آسمان جان من لینک اون کانال تلگرام که عکسها را میذارم برات یکبار فرستادم نه؟

پاسخ:
نهههه کلی کثیف کاری میشه و البته وقتگیره

بله بله فرستادی ممنونم

من تقریبا عادت کردم اما همه ش فکر میکنم کثیفم :| که خب هستم.

پاسخ:
خیلی خوبه عادت کنی
من کلی وقتم گرفته میشه هی بطری ببر بیار بشور پر کن
نمیدونم فقط چرا دچار خارش شدم

منم دقیقا همین شکلی بودم ولی بعد متوجه شدم که فقط توی ذهن ما ان قضیه خارش هست. البته دوش گرفتن بعدش و یا همون روز که دیگه بدیهی هست. نمیدونم بعضی از آدم هایی که اینجا زندگی میکنن چطور بیش از یک روز میتونن خودشون رو تحمل کنن بدون دوش؟

پاسخ:
آره دقیقا فک کنم همینه
مگه میشه اینجوری بدون دوش موند؟ من اصن اومدم خونه دوش گفت بیا منو بگیر
راستی تو یه مدته نیستی. نکنه رمز نداری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">