آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1480 researchers

| دوشنبه, ۱۸ مارس ۲۰۲۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

خیلی دوست داشتم از لحاظ آکادمیک آدم خفن و سختکوشی بودم که سخت کار میکرد و حسابی بارش بود

ولی متاسفانه نیستم

و از دیدن کسایی که کلی مقاله خفن دارن و حسابی آدم حسابی ان غبطه میخورم :(

کاش منم مث اونا بودم و صب تا شب مقاله میخوندم

اما حقیقت اینه که اصن نمیدونم اینجا چیکار میکنم!

  • ۲۴/۰۳/۱۸

نظرات  (۱)

من هم همیشه از معمولی و‌متوسط بودن متنفرم:( ولی خب فعلا ته تلاشم اینه که همین را حفظ کنم:((

پاسخ:
به قول تو از همینم نیفتیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">